fredag den 24. august 2007

Jubiii - fredag

Så gik den uge.

Den har været lang og arbejdsom, men belønningen venter lige om hjørnet. Vi får åbenbart det skønneste sommervejr i weekenden og det kan godt være, at man siger, vi i DK er meget optagede af vejret. Det er man altså også i Schweiz!

Nå, inden skal jeg nu have overstået lidt praktiske gøremål.

Nationalsporten om lørdagen i Schweiz er indkøb. Butikkerne har åbent indtil 17-18. Om det er som kompensation for, at de ellers lukker dagligt kl 1830 og 7-11 er et ukendt fænomen, det ved jeg ikke, men det betyder altså, at en del penge bytter hænder hernede om lørdagen.

På næste lørdag venter jeg besøg fra Danmark. Så jeg skal så småt i gang m forberedelserne. Men nørj, hvor jeg glæder mig.

Hav en rigtig dejlig weekend.

Ingen kommentarer: