søndag den 26. august 2007

Weekend og sommer


27 grader og skyfrit. Både lørdag og søndag.
Hvad gør den lille husmor så? Jo, hun sylter såmænd. Eller rettere henkoger. Det blev nu gjort ud på de sene aftentimer. Men alligevel.

Camilla Plum viste i sin sidste udsendelse, hvordan man kunne bevare sommersmagen af de solmodnede tomater.
Så afsted til markedet i Lörrach (Tyskland) med mig og indkøbe adskillige pund tomater af blandet sort, farve og form. Nye hvidløg blev hentet på markedet i St. Louis (Frankrig) og urterne blev selvfølgelig plukket på altanen.



Nu har jeg så reddet mig 6 fine glas, der nok burde kunne holde 1 måneds tid, jeg har nemlig allerede konsumeret et halvt. Og de smagte altså rigtig dejligt.

Pga vejret var det selvfølgelig også nærliggende at besøge det lokale friluftsbad. Schweizerne har en sjov ting m de friluftsbade. De ligger simpelthen over alt.

Rigtig dejligt, når nu der er lidt langt til Ballehage.
Endelig var indretningsarkitekten i sving. Jeg venter jo gæster i næste weekend, så jeg må hellere begynde at gøre lejligheden klar.


Swiss Milk laver nogle fantastiske reklamer. Pt er det yoga-køer. Der er et stykke vej fra Arlas hulemænd..........



Ingen kommentarer: