torsdag den 23. august 2007

Work - work - work

12 timer fra 7- 19 så er det vidst på tide at komme hjem (og få et liv)!!

Op på cyklen og kapløb med sporvognen om at nå bopælen først.

Nu venter bare en løbetur i den skønne aftensol. Altså bare .........

Det er lidt fristende at forfalde til papirarbejde, huslige gøremål og måske en dansk tv-avis, men i morgen venter måske endnu en lang dag og så er jeg sikker på, at løbeturen vil give mig energi til endnu en dag.

Tyskundervisningen gik ok i dag, men for pokker hvor kunne jeg godt mærke, at jeg har været lidt ustabil henover sommeren og senest har modtaget undervisning for 3 uger siden. Det bliver altså rustent. Jeg må skrue op for selvdisciplinen og tale mere tysk til mine kolleger.

Nå ja, så måtte jeg også lige en tur forbi chefens kontor. Øv, hvor er det tarveligt, når sager bliver eskaleret. Især når det ikke er MIG, der har syltet dem.

Inden jeg får snakket mig helt udenom, må jeg hellere få fundet de løbesko.

Hav en dejlig aften.

Ingen kommentarer: